2012年3月7日 星期三

澳門

18-2-2012 星期六

因有親戚至遠方來

尋晚到港,今日去澳門

爭取一分一秒

我地今次係氹仔落船

過關之後就上免費巴士去galaxy

到咗galaxy之後入酒店向左轉

一直行到尾之後再右轉

一直行到尾,見到呢個水晶宮之後



就可以出去又搭免費巴士

搵一架去官也街的巴士上車

咁就可以到

莫義記一定要食木糠布甸



過對面去公雞食lunch


個個都話呢間服務差

我地就去會一會佢


蒜蓉包

微微蒜蓉牛油味,不算太強烈,但包邊較硬


炸馬介休

薯蓉好滑濃濃薯味,馬介休意即葡式鹹魚

馬介休會飯

一大煲上枱,有人說是金寶湯

我沒有喝過金寶湯,不知是什麼味道

我只知這煲燴飯,料足

煲內有超過20件馬介休,味道剛好,不會過鹹

有些薯仔,簡簡單單,好好吃~


蕃茄海鮮湯飯

上面那煲飯雖說料足

但不及這煲飯

青口,蝦,魷魚,蜆,蟹,馬介休

海鮮應有盡有

湯頭鮮甜到不得了

水蟹份量彼多

大愛


店內服務員聽到我們交談,有些不明之處,正正頭頂出現問號之際

店員會搭訕解決你心中疑難

好似,我同餅餅講 : 知唔知邊到有天氣變色公雞賣?

店員即刻熱心地開口 : 你一直向前行,見到買郵票隔離有間買玩具嘅店鋪

就有天氣變色公雞喇

搭的士去最香買杏仁餅


再行去嫖閣廟拜拜

廟前有美的雪糕

$10一杯,很懷念呢


拜完,搭巴士返去氹仔

返回galaxy,換返水舞間啲飛先

之後就可以安心去賭

哈哈哈,有少少斬獲啦

即刻入場去睇水舞間

精彩

睇完之後,妹妹專程由香港過黎帶我地去食飯

六記粥麵


呢個米通鯪魚球

真係必食,魚肉係彈牙,外皮炸到脆卜卜,一點也不油膩


水蟹粥

水蟹鮮甜,粥亦綿滑



乾炒牛河

是油的,堅好油

但河粉好滑


呢碟炒麵好爽口,不過依然好油


食飽,搭船返香港喇

不過返去呢程船

我以為自己玩緊機動遊戲 - 海盜船

沒有留言:

張貼留言