2012年3月20日 星期二

Pokka cafe

說真的,呢一餐係我上年嘅生日飯

我知我過份,但沒有辦法

紫色嘅湯,我記得好好飲,但我已經唔記得個名喇



三文魚沙律


咖哩牛肉蛋包飯

我每次黎都係食呢個飯,生日飯都要黎食~
我只記得好友叫了一個炸蛋咩飯

嗰個炸蛋真係好巨型

大過我拳頭



通常叫好友出黎食飯,我都會叫埋餅餅

因為我地三個係互相認識的

無呢位好友,都唔會有我同餅餅了

看圖吧


我曾經講過,我唔會再去旺角新世紀的POKKA CAFE

但為咗住得遠的好友,我肯作出遷就

當我舉手投訴這杯我至愛的 - "雪糕榛子咖啡"流了出杯外

服務員很小心地拿起杯子,走向吧枱,倒走小小咖啡出黎

完全無抺過隻杯

第二次回來時,依然是這樣

我對這間餐廳真的失望頂透了。


這個什麼的,也不很好吃了


其實,我是對旺角新世紀的POKKA CAFE不滿意

我還可以去其他的POKKA CAFE食飯的

其他店,乾淨,服務員頭腦清晰,廚房出菜時,伴碟不會偷工減料

沒有留言:

張貼留言