2012年3月2日 星期五

台北第三天

15-2-12 星期六

今日要揸緊時間

因為下午要回酒店裝身

準備去飲

所以一朝早,我地梳洗好

11:00出門口

係酒店門口,有個的士司機

佢係一個好熱情的士司機

同我講好多嘢

但我99%都知道的了

為了禮貌,同打正香港人標誌

我要保持微笑及久不久回應他一句

先去江華隆記去買豬肉紙

而家買三盒就有個箱仔比你

超方便呢~~~

再原車去肥前屋


去到已見到小人龍

都係剛開門不久


係門口,有人會叫你先睇menu

之後會幫你落單

落單之後就可以入坐喇


我地好好彩,可以坐到二人枱

唔洗同人搭枱呢~~~

全店大部份都係日文


烤香菇,慢慢滲出菇嘅獨有香味

但唔覺得係烤


炒豆芽菜

每一條都係肥嘟嘟架

雖然佢無摘尾

但都一樣好吃


味增湯是送的

雖然是送,但絕沒有偷工減料


白蘿蔔


炒牛肉

呢個炒牛肉配椰菜絲

椰菜絲可以減低肥牛的肥膩感


炸蝦天婦羅飯

當我第一口咬下炸蝦時

我同餅餅講 : 我想喊,好吃到想喊,我未食過咁好食嘅天婦羅蝦

長過筷子的新鮮大蝦再配上薄脆槳

我已經不懂說話了


我好想有心機影相

但佢嘅香味真的令我忍不住了~~~


蛋卷

一個字: 滑

兩個字 : 好食

三個字 : 無得彈


每枱必點的鰻魚飯

亦都係主角

我唔食魚,但試了一點沾有鰻魚汁的飯

超好,大愛~~~


隔離枱食現烤大海蝦

一上枱,三條女嘩爆全場

我比佢地嚇到彈一彈起

望一望,好大隻蝦喎

我再望一望個價錢牌

NT100,我即刻叫兩隻喇


兩隻好似跳舞的出場

爽彈味鮮


食飽有時間,去康是美shopping

再行去piece of cake

老朋同我講過

佢好想食

但我見到佢時

應該會壞了

不過今天還有半條在我雪櫃

都仲未壞

如果,如果聽日仲未壞

我就攞去比佢食

原來最起碼可以keep 到6日

呢個係原味水果捲蛋

因為餅餅鍾意食

買咗一條回港


檸檬味捲蛋

好好味


但我要帶一條咖啡味比爹地

我帶唔到咁多返香港啦

唯有捨棄我的檸檬捲蛋啦

餅餅今日飲:香草奶茶"


打死不離"榛子拿鐵"


搭的士返酒店,放底啲嘢之後,去對面買7盒Q餅,再返酒店

一個pack行李,一個沖涼

務求要盡快出門口去會場

我慶幸,我件晚裝十分易穿

我憎恨,因天雨關係,裙腳濕了




上翅就係去敬酒時間

我一直敬
















返黎喇,敬完返黎,巡迴一圈

坐低食


尾聲,我玩下啲花


比人攪破壞

送客,企到腳軟

搭的士返酒店換衫

再搭的士去信義誠品

我有75折優惠卷

去買書

買買下肚餓,去誠品餐廳食嘢



返酒店執行裝,早啲瞓喇~

沒有留言:

張貼留言