2012年4月17日 星期二

東京第一天 - 新宿

4-4-2012 星期三

當二月份決定去東京時

我唔會參加旅行團

只好靠旅遊書,靠朋友

慶幸,我身邊的朋友對東京十分熟悉

知道那裡去玩,那裡去食,那裡去血拚

在香港已經買了兩三本東京旅遊書

二月尾去台北誠品再買東京旅遊書

足兩個月準備東京之旅

但我呢啲連考試都臨急抱佛腳的人

估唔到連去玩都一樣

平時睇兩頁就放埋一邊

臨出發兩星期開始有少少驚

行程未編,日元未換......

當一切準備就緒

出發前一天,新聞報導傳出

東京地區強風暴雨

電視新聞畫面傳來影像

人站也站不住,雨傘反了,身濕透了...

內陸機全面停駛,多條火車線停駛

好友安慰我 : 貴人出門招風雨




晨咁早04:00起床梳洗call的士

5:00準時上車出發

臨出門前再睇新聞,依然大風,暴雨

航班沒有取消,只要航班沒有取消

什麼也不用怕了

5:30check in好順利

過關之後去翠華食早餐


我地搭呢架達美777飛機

大機夠穩陣

但因為呢架機終點站是西雅圖

做足所有檢查,檢查嘅程度我覺得有少少over咗

我明,我明911事件......


我5:30到機場,唔知做過啲咩咁快8:20,可以登機了~


我不會期望飛機餐的~

坐我隔離個婆婆好好傾

飛機師傳來話 : 左手邊富士山好漂亮

我望黎望去都望唔到富士山

只見到一片雲海

最後餅餅指著那個白茫茫的火山口~

不經不覺4個多小時過去了


踏入東京了~~~

而家開始計日本時間,即係加1小時


過關排咗半個鐘,之後等行李,出閘前要全面檢查

好彩佢抽唔中我地開喼,只查隨身物品

但佢會用英文問你問題

例如 : 你逗留幾多日?來日本做咩?等


在網上,朋友...都話NEX係最快可以去到新宿

大概1.5小時

第二方案,如果NEX停駛,即刻轉搭SKYLINE

第三方案,如果上述都停駛,可以搭巴士

好彩,停駛的都唔關東京事


經我們研究,呢部機只可買單程的


排隊買好啲,可以放心,職員係唔識國語,英文的

所以你一定要攞單章

話比佢聽你要咩

再加身體語言

我地買來回NEX+SUCIA票(即係香港八達通)

SUCIA入面有1000yen的

共5500yen 1人


買票隔離落扶手電梯就到月台了




總站係池袋,我地係池袋前一個站新宿落車



清潔中


沿途風和日麗

什麼狂風暴雨全部見唔到


個天都藍過香港
影下,睇下風景,瞓下,就要落車喇

餅餅叫我記住呢條線,走嘅時候要搭火車去成田機場




由落車行去搭地鐵,真係行到你呢...

起碼行咗15分鐘,仲要未見到終結

我一直提醒自己,千萬唔好買咁多嘢

如果唔係,我唔知點攞

到新宿,要搭去西新宿


其實酒店房係我最後一日至影

因為我地一入到去,就已經攪到亂晒,哈哈~

從未試過住一間咁細酒店

不過對我黎講影響唔大

因為我無咩時間逗留係到



呢個就係衣帽間

好彩自己有帶衣架


衣帽間隔離就係浴室

沿室再落一及



因為浴室無任何掛衫的地方,我地係10蚊店買了5個掛勾

用咗3個吸係厠所


佢入面啲料係唔係真係SHISEIDO我唔知

因為我一定會自備私伙


酒店我覺得最貼心係呢個洗pat pat功能的坐厠


成個厠所都係膠的

我明,我明...

地震都唔怕嘛~


個浴缸嘅高度到我膝蓋


呢張枱集合於電視櫃,梳妝台,書枱,茶水間......


呢套茶水盆,係無水供應的

我係櫃巢出黎的


我又係個櫃入面搵到個風筒


張床仲細過我屋企個張><


當地嘅8:40等如香港的7:40

我每一日都8:00起身,之後梳洗

之後出街,12個鐘頭後再返黎喇


我地住2樓


今日氣溫5度


但有陽光好溫暖


我無辦法開到窗,因為有鐵絲網
好喇,我地要出街食飯喇,好肚餓

活樂蟹,係香港講明要去食的,但直到我走個日都無食><



不過我地今日編咗係呢度食雞翼


店員識簡單英語


不過我地唔識睇日文

唔怕,睇圖手指指就得喇


apple juice


名物 - 名古屋雞翼

堅好味,外皮炸得香脆,肉又入晒味~


炸餃子


炸雞皮

雞皮包住啲雜菜同雞肉
炒麵

唔夠乾身,比較濕


炒雜菜

噢~我發現佢地好鍾意咩都落啲豬肉


東京的第一餐沒有令我失望,不過我唔飽



梗有一間係左近的不是7-11

而是藥房~


forever 21


去埋h&m , muji , 0101 ...放心,我咩都無買

只係我係muji時有啲頭暈,買咗包朱古力

仲有係藥房買咗啲休足時間

去歌舞伎町

無嘢睇嘅~


就係咁喇


回憶橫丁,成條街都係串燒店的,好香好香,好肚餓~

但我無食,因為我想食杯麵


行返去酒店,佢地唔知點解咁早關門

8:30開始準備落閘

9:00就閂門喇



沒有留言:

張貼留言