2012年4月23日 星期一

東京第三天 - 原宿

6-4-2012 星期五
 
係酒店食咗一個超級無敵勁簡單的早餐之後

就搭地鐵去咗原宿

我絕對係卡樂B的粉絲

卡樂B出的薯片,蝦條...我都超愛~

所以,要去原宿朝聖





Super Big即係我地香港嘅珍寶裝


因為靚,所以買



卡樂B有冬甩賣,試下先




開始眼花撩亂

不過我好理智,我見到香港有的,我唔會買


有得上去,上去8下先


我真係好鍾意呢隻卡樂BB


人氣123名,就買黎試下先


基本上下面賣啲嘢上面都一樣

落返下層買即炸薯片


只要你同服務員講英文,佢地就會比一張英文menu比你

之後你就開始同佢手指指,好方便

服務員識少許英語的


即炸薯片


炸緊薯條比我


攞返去上層,坐定定開餐


熱辣辣的炸薯條


熱辣辣的炸薯片


呢個係炸薯蓉


超好味,不過口味呢家嘢真係好個人

餅餅覺得唔太好食

我覺得好好食


兩個人食埋咁多炸嘢,一杯可樂都唔夠分

好彩有帶水出街


開始多人喇,我地要閃喇~



行過見到一蘭



不如入去食碗麵啦

結果比人拉走


我由台北已經朝思暮想,直到黎到日本我旗艦店,無理由再唔去喇


我地去買櫻花吟釀

原路,好凍,好熱,好大風之後又無風,好曬....

你明唔明我講咩?



天很藍



到喇到喇


就係呢間



我有諗過全部買晒,但真係怕入唔到境,所以只買一枝


一直行一直行,就行到旅遊書介紹的 : 全日本最好食的豬扒食

等咗15分鐘,終於可以入內

一入餐廳,比我第一印象係好似酒樓

完全同我將要食嘅嘢格格不入


吸煙室有一枝好有藝術氣質的紫色花

我被它吸引了入去


蘿蔔蓉



有個識普通話的服務員,我好開心~~~

一只炸蝦,無咩特別




滑蛋豬扒飯


豬扒肉汁豐盛


咖哩豬扒飯


椰菜絲無限任添


小食有酸薑蕎頭

行經一家店舖,好似食蛋包飯好出名的



我真係睇唔到龍尾係邊囉


好喇,我地要離開原宿,去我熱切期待的橫濱了

沒有留言:

張貼留言