2012年4月19日 星期四

東京第二天 - 秋葉原

 5-4-2012 星期四
 
其實我係淺草都無乜買嘢

但唔知點解餅餅個袋咁重



日本有到好,周圍都有locker,300yen唔知可以擺幾耐,我諗一日吧




我入咗一個遊戲之城


佢地唔知係唔係驚人聽唔到

個聲浪開到盡

我入去之後出返黎係暈架


我怕咗喇~~~


上去會唔會無咁大聲呢?

我怕,所以無上去喇


呢架流動車好多人幫襯架



我黎秋葉原嘅目的係買罐頭拉麵做手信

搵勻都唔見有罐頭拉麵

而旅遊書所指的罐頭拉麵嘅位置就係呢部機

而呢部機係賣關東煮

唔賣,一罐都唔買

哼~~~


行下行下,見到有間超級市場

我就係企係呢到影張相

有一家人行出黎,其中一個男人...

成條街咁闊

條仆街撚樣男人係要撞埋我到


超級市場門口放了一些香港賣到貴到飛起的日本水果

士多啤梨香港賣緊二百幾蚊一盒

在日本賣緊七十蚊一盒

仲要靚過香港的

蘋果賣5蚊

又大又靚又甜

仲有巨峰,橙,蜜瓜............


我唔知好唔好味,但我一見到有蜜瓜味牛油即刻諗起我妹妹

買一支蜜瓜味比妹妹好吖

還是全部都買呢?

哈哈~


行返去地鐵站見到有間好大藥房

我要入去幫人買,買,買


咁我就買咗好多嘢返去喇

去locker攞返自己物品

就去搭地鐵返新宿喇






沒有留言:

張貼留言