2012年4月20日 星期五

東京第二天 - 新宿

5-4-2012 星期四
 
我地好勇,唔返酒店放低啲嘢

直出新宿行街

頭先係秋葉原嘅超級市場生果種類唔夠多

見到新宿最出名的百果園

你真係要停一停,買一買



生果多到唔知要邊一款好喇


去夾公仔


我好想救lala


差啲,差啲,差啲

玩咗10次都差啲

救唔到了~~~


係新宿搵咗好耐的sanrio

我買完之後,真係精力充沛

我用咗9,000yen去買little twin stars

我其實有留手

因為我要留返啲係橫濱買


精力充沛都要食嘢架

我地去食串燒


求其揀一間



先黎一支大啤


呢個唔知係咩,幾好味


少雜菜


燒牛肉


燒茄子,燒鵪鶉蛋,燒銀杏,燒雞翼,燒豬肉,燒雞皮


炒烏冬


薯仔燉牛肉


燒雞皮,燒雞翼


呢件薯仔成隻碟咁大


炸豆腐


燒雞翼實在太好味,不斷encore


係我地食緊串燒其間,不斷有火車,地鐵經過


經我地統計,平均50秒就有一架唔知咩經過

繁忙過香港地鐵

沒有留言:

張貼留言