2012年4月18日 星期三

東京第二天 - 淺草

5-4-2012 星期四
 
酒店早餐至到9:30

我地8:45落到去食早餐

我將酒店所有嘢攞晒返黎喇

係咁多喇



酒店附近有間食店開咗門

就入去食早餐


先自助售票


有飛在手之後你就坐定定喇


250yen嘅和風牛肉飯


200yen的蛋烏冬


我地係西新宿,搭地鐵去銀座


係銀座轉車


我行咗10分鐘至行到去G線


搭G09線


去淺草


我好似搭咗好耐車咁呀

係呀,1個鐘呀


太早,無咩店開門


呢間係少數開嘅一間,亦係我編咗要去的

買咗兩塊布

行下行下

去到仲見世通,曬到呢



開始多人喇


通街都係櫻花





呢個就係我地目的地喇

觀音寺


點香爐


插咗入去之後,就將啲煙撥向自己身上


呢個係比人將求到嘅兇籤綁係到

兇籤唔帶走


我都有求,第一,二次唔識求,一攞起籤筒就跌枝籤落黎

兩枝都係吉籤

到我開始識打橫搖個籤筒時

係一枝兇籤

打開個櫃攞籤時,一見係兇籤,即刻閂埋櫃桶,當見佢唔到

再求,吉籤

哈哈,走人喇


隔離仲有間廟喎~












原來入廟前要先洗手,漱口

我地拜完先知道



有個伯伯教我地點洗

放心,雖然佢講日文,但唔知點解明白清楚



開始有人群喇,我地快閃去另一邊廟


廟外好多小食檔,我又肚餓了~


佢少得好香好香

吖~~~佢炒麵架


係喇,就係呢間廟喇


櫻花,我知,我知好光,睇到好攰吖嘛

我唔打字喇~





咁啱今日係十五,應該唔食牛嘅我

黎到日本,照食可也

日本憎侶係可以食牛

觀音寺出面有牛肉串燒買


我好叻,可以忍到唔買


因為我要去食飯


去大黑家食最出名嘅天婦羅

原來呢間搬咗,搬咗後面街


諗住門口咁少人,唔怕等啦

點知入到去,起碼有30人係入面等緊

即閃~

放心,我做咩都有兩手準備


去花月堂食飯



有好出名嘅蜜瓜包

何為蜜瓜包呢?

即係香港的菠蘿包

但佢上面灑上少少砂糖

好好味架

店內環境很有懷舊氣氛






呢杯係雪糕咖啡

今日雖然14度,唔知點鮮咁熱架呢?


餅餅要了一客豬扒飯

豬扒炸完之後保留到肉汁

又滑又香~

我要了一客天婦羅飯


個兩條好長的,一條係蝦,一條係魚

我唔食魚,比咗餅餅食

條魚腥到佢即刻吐出黎

我真係抺一把汗

如果我食咗,我諗我即刻暈低咗了~

條蝦...其實佢條蝦係無問題

但我食過好好好好味 - 台北的肥前屋

(我唔知點解加入唔到連結,你地自己去搵台北第三天)

這個變得遜色了


買埋蜜瓜包埋單喇~

我諗咗成餐飯都唔知可以點將啲麵包帶返香港

所以買一個算喇

食咗一口之後就後悔喇

我應該買多啲

帶唔到返香港都可以夜晚宵夜食吖嘛><

呢個乳房布甸好得意


呢間曲奇餅,好香

但我太飽,吸引唔到我入去


我鍾意呢隻紫色碗

說真的,這些陶瓷我都識做喇

佢賣得咁貴,我有啲唔憤氣

我不斷同自己講,我返香港自己做


哼~空手而回


我每經starbucks我都入去,目的唔係咖啡

而係日本限定的櫻花杯

但我想要個隻已經買晒喇~


藥房,我無嘢買

反而餅餅買了 in 補充能量飲品


原來佢地嘅肉店係咁樣的



日本街道禁止吸煙

所以有一個smoking area比人企係到食煙

但數量唔多

其實我見到好多人係後巷食


地鐵站口其中一個小檔


出發去秋葉原

今日只係第二日,已經剩返590yen

即係咁,搭一程車都160yen架


我地由淺草去銀座


藍色呢啲係比老人家及有需要人士坐的

當然無有需要人士時係可以坐的

地鐵內唔可以講電話架,佢地覺得好無禮貌架


我地坐紅色


我第一次睇呢張poster時,個男人好似古天樂


銀座轉車去秋葉原


佢地係睇住呢個牌,就代表車門位置


一要轉車,就轉到頭都暈埋




12分鐘可以到秋葉原


我不斷問餅餅 : 我地去邊呀?我地去邊呀?

佢叫我指住影低佢


我終於到喇


出口唔難搵


指示好清悉


到秋葉原喇

沒有留言:

張貼留言