2012年4月26日 星期四

東京第三天 - 橫濱急行篇

6-4-2012 星期五

去完原宿,搭地鐵去橫濱

我而家睇返啲相都唔記自己點轉車

我只係記得,我搭咗好耐車

瞓咗好耐





我地為咗要搭特快車,所以搭15:00個班車


到咗橫濱再轉地鐵


行咗好耐先行到去地鐵站轉車



一出就見到Queen's square


其實我地出錯出口,因為地鐵有直達商場


入去商場上三樓,就見到OMOIYARIBOSHI


買完一袋二袋之後,租個locker細的300yen,大的400yen

我買咁多嘢,當然要租400yen的了

locker在詢問處後面


之後出商場直行過對面就可以去遊樂場喇
因為當日氣溫太凍,而且商場位實在太大風

我連企都企唔穩,所以連相都無影

但你站在商場內,也可以看到巨大摩天輪

朝摩天輪方向直行就可以了




走人,去多次商場行個圈

見有sanrio,入去行個圈

sanrio真係好識做生意

居然比我搵到橫濱限定的little twin stars

專門店也沒有

落去地鐵站,返新宿


真係好好彩,可以有位坐,如果唔係要企半個鐘

7個站,半個鐘


返到新宿,人山人海

搭車,轉車,等車用咗個幾鐘

沒有留言:

張貼留言