2010年9月15日 星期三

C.P.K.

4-9-10 星期六
星期六同餅餅去一去魯班廟拜拜先
保祐餅餅平平安安,開工大吉,搵多啲錢比我花
哈哈哈
今次拜完魯班之後
我地唔入赤柱喇
改去銅鑼灣行街街
去醫肚先
C.P.K.
因為唔係好多人
所以就入去啦
只係等飲品,已經等咗15分鐘
15分鐘之後又10分鐘
幾時至可以食呢???
食住呢啲先???
呢兩樽呆立的調味料
就好似我同餅餅一樣
等到就快枯乾
芝士煙肉意大利粉
實在,等得太久
實在,太肚餓
兩個人,三扒兩撥
KO咗碟意粉
燒蝦凱撒沙律
在我撈勻其間
有隻不受歡迎嘅小動物
即刻招來服務生
服務生立即幫我換一碟
不過要等15分鐘
因為要重新整過
大蝦芝士薄餅
每人三件,好快掃清
好喇,燒蝦凱撒沙律到了
經理不斷道歉
又減咗個沙律
仲問我地意見
食咗幾口
SORRY,碟沙律食唔落
蝦好熱,完全襯唔到個沙律
菜好苦
菜點解會苦呢?唔洗我講喇呱?!
埋單 $ 250
無計個燒蝦凱撒沙律
如果佢地可以快啲出飲品同食物
唔洗人客等咁耐
或者,我會繼續幫襯
不竟,佢地嘅服務態度
同埋某些食物都好好架

沒有留言:

張貼留言