2010年9月16日 星期四

時新

5-9-10 星期日
原本呢,去元朗飲奶茶嘅
無錯,係專登入元朗飲奶茶
不過,因為研究太耐
都唔知應該點行
所以,打消諗頭
咁我就話去紅磡"時新"啦
"時新"個格局,係好似舊式快餐店
所賣嘅款式唔太多
主打係漢堡包
芝士漢堡包,只售$12
個塊漢堡真係好食到不得了
咬落去juicy到爆汁
炸雞肶 $ 11
即叫即炸都係等8-10分鐘左右
唔算太耐,要記住
間餐廳係FULL晒架
炸雞肶真係唔識形容比你聽點好食
熱辣辣,香噴噴,塊皮卜卜脆
炸薯條 $ 11
又係即叫即炸
一碟薯條會比兩包茄汁比你
如果唔夠再問佢攞,每包收一蚊
我呢啲茄汁怪,兩包係唔會夠架
第二round,因為唔飽
今次有雙層漢堡芝士包
其實同之前嗰個一樣
係多咗塊漢堡
呢隻係鹵水雞肶
失色咗少少,因為有得比較
下次都係食炸雞肶
飲品當然唔少得
凍檸茶,凍奶茶,每杯都係$11 蚊
不過比平常餐廳細杯
食完呢餐,夠晒精力去托書喇
*******************************
話說,我好耐無買過書
咁,我就去大眾書局買書喇
今次,我唔係買好多啫
不過有一半係漫畫
當我要搵某啲食譜書時
佢居然係無
香港書局唔係咁差下化?
真係下下要上網訂書嗎???

沒有留言:

張貼留言