2010年9月17日 星期五

鮑魚

6-9-10 星期一
呢日扁桃腺發炎開始跟住我
早上睇咗醫生
夜晚都唔見好
我覺得自己好慘,好唔開心
開咗罐鮑魚食
鮑魚令我開心返少少
可惜一隻唔夠食
我下次,一定會大量入貨
用黎送禮自食必備
因為呢隻鮑魚真係好好食
我係facebook post咗呢張相後
有極大回響
我個電話未停過咁響
大概都話要過黎食飯啦
有啲又潤下我咁啦
明明個個都有facebook
點解唔係facebook應我呢?
攪到我好似做緊大生意咁
一手炒緊菜
一手揸住個電話
仲要有3個wating
無言.............................................

沒有留言:

張貼留言