2010年9月13日 星期一

超強暗瘡殺手

其實,我已經係一名中女
而青春痘的問題
無因為我一日老過一日的歲月裡而消失
要治理青春痘問題
潔面係好重要一環
我自問潔面及護膚做得相當全面
但,有時口痕食咗幾包薯片之後
青春痘來探我了
今次無辜辜長了一粒青春痘
是因為食咗一個星期藥
況且,餅餅長期都有青春痘的煩惱
所以,我經常搜尋一些
醫治青春痘的良方
近日,看了某雜誌的一段"編輯用後報告"
我最鍾意就係睇呢啲用後報告
從頭徹尾
我都無諗過係因為宣傳產品而欺騙人的
所以,我就去買呢個
聲稱一日就可以另青春痘凋謝的
Botani 出品的 Rescue Blemish Cream
( 草本拯救霜 )
袁彌明生活百貨
第一次去買,售貨員同我講斷貨
售貨員姐姐還說 : 要兩個星期之後至有貨返
心諗 : 唔梗要啦,青春痘睇黎都會跟我地好長時間架喇
唯有留下電話號碼
轉身,見到袁彌明在場
仲主動笑住同我打招呼
另我覺得好親切呢~~~
一個星期都無
袁彌明生活百貨嘅售貨員姐姐打電話黎話 :
貨返咗喇,你隨時過黎吖
星期六,就同餅餅去買喇
星期六夜晚,餅餅用咗一次
厚敷青春痘處
第二朝起身睇下粒青春痘
無咗,我要強調,係無咗,平咗
到咗尋晚我搽於患處
到今朝無咗粒青春痘
所以,我極力推介比大家
價錢 $ 230
所有Botani產品均是以純正及優質的有機認證成分
草本精華,純天然香料及具治療效用的植物
並以來自大自然的成分來恢復肌膚我平衡
及整體健康。

沒有留言:

張貼留言