2010年9月14日 星期二

漫郵服務

今日係老爺嘅死忌
是日休息一天無返工
同餅餅一家人去拜拜老爺
....................................................
係讀書時代
好鍾意寫信
亦好鍾意交筆友
以前鍾意BEYOND(而家都係)
所以全部筆友都係BEYOND fans
每日書信來往都有十幾封
封封都幾頁紙
寫都寫到手軟
就連同學間,時不時都有書信來往
好奇怪呀呵?
日日見都寫信
因為我們都覺得
字跡可以勾起心靈一部份
所以,雖然我地日日見,日日煲電話粥
但隔數日就會寫信給對方
臨走時,講得最多嘅一句說話係 :
我/你走咗之後,你地至好拆開封信黎睇呀
講梗係一頭半個月嘅時間
每天總會想,佢地會唔會拆咗我封信睇咗架喇?
如果早一點有漫郵服務就好喇
直到出黎工作
第一份工係做廣告
嗰份唔知係唔係比人做嘅工
簡直係折磨到我不似人型
但我亦都抽空回信給朋友
筆友已經唔見晒喇
每日工作疲累回到家
見到好友給我的信
好似打了一支強心針似的
一直都有和一位朋友用書信聯繫
但近數月已經無書信來往了
好掛住她的字跡
......................................................................
某人,收到一個通知
係有關漫郵服務
呢個服務,令我想起很多很多事情
今日,我有一個幸福的"家"
有爹地媽咪老公妹妹及妹妹男朋友
那知明日明年如何
人最悲哀係唔知幾時係最後一日
(聽落好灰,但呢個係事實)
我想,如果有一天我真的走了
我走了之後,他們收到我的信
看一看字裡行間的我
他們會得到驚喜,安慰
(視乎信中內容係怨天尤人還是嬉皮笑臉啦)
咁我留下的不止是金錢,樓...等等呢啲俗不可耐的物件
而係留給他們的一點關心與問候
哈哈,如果我沒有走
咁就自己拆開黎睇
睇下一年前嘅我
同今日嘅我有什麼分別
....................................................................................................
我希望身邊的人
都開開心心,心滿意足的過每一天
....................................................................................................
就係因為老爺嘅死忌
令我諗起生老病死
一定會出現係我面前
無一幸免

沒有留言:

張貼留言