2010年9月28日 星期二

品香樓

14-9-10 星期四
呢餐係做節飯,做中秋節
妹妹唔知去邊到聽到"品香樓"好出名
我地又去試新嘢
一上到南山商場
 
就買魷魚食,5毫子一條
老闆娘勁好人,講下講下
講埋個秘制汁我聽
品香樓
前菜,小食,唔好食
品香樓最出名嘅 - 朱古力
好香,勁濃朱古力
南乳豬手
好香好香,不過我唔食
薑蔥魚雲
薑係子薑,碟餸惹味到爆炸
南乳雞翼
雞翼炸得香脆,無乜南乳味,可以蘸南乳汁
白飯6碗
碗碗滿一滿
鍋貼芝麻蝦
 
芝麻嘅香,多士嘅脆,蝦膠嘅彈
可以食到停唔到口
蝦醬魷魚通菜
避風塘茄子
唔太辣,食極都係熱辣辣,散唔到熱
口水雞
唔辣但好麻,雞亦比較嚡
菜甫煎蛋
好味
臘味炒芥蘭
估唔到未到冬天都有得食
更加估佢唔到咁好食
清蒸桂花魚
我唔食魚,但我記得醫生叫我食多啲魚
所以,我都食咗六份一
鮮枝竹浸娃娃菜
呢餐真係平到無朋友
埋單$720
餸菜好味,服務態度又唔係open rice講得咁差
亞姐好商與,OK啦
不過,我地係自己寫單
寫好直接比亞姐囉

沒有留言:

張貼留言