2010年8月6日 星期五

囍宴‧滋選

15-7-10 星期四
唔知人亂,諗嘢亂,連出blog嘅日子都亂晒
太忙嘅關係,又唔想吉咗個blog
所以我會出啲唔洗點打嘢嘅blog
但,呢篇好離譜,15/7架
到今日仲係草稿匣到呀
一家人,去囍宴‧滋選食飯
凍菊花蜜 & 凍菊花薑蜜
胡麻日本溫室蕃茄係必叫,仲要叫兩碟
腐皮涼拌大豆芽
冷盤,微辣,好惹味,佐粥應該唔錯
大肚婆炒飯
爸爸有讚無彈,少有...
薰蛋
有人話想試薰蛋,咬咗一半比咗我食
担担撈麵
媽咪見到咁得意,就叫黎試下啦
晤...麵夠彈牙,味道如果再濃少少就好味喇
外娑滷牛肉
夠化
星洲炒蘿蔔糕
最正係面頭個塊芽菜煎蛋,哈哈哈
金牌口水雞
好味
紅咖哩牛肉
爹地要即刻叫碗白飯食
可想而知個汁一流
牛腩唔韌又入晒味
奇妙脆炸蝦
新嘢
出面一絲絲係薯絲,再包住一隻蝦
蝦同薯絲中間係一層薄薄嘅沙律醬
我會為咗你,而再去食
我會自己叫一碟食晒你
豉欖醬蓀豆腐
賴仔話 : 如果係條魚就好喇
大家異口同聲係時,我彈咗一句 : 我唔食魚
全家人收聲,哈哈哈
食夠$800,可以換一張"囍宴會"咭
仲有一疊優惠卷比你
埋單 $ 900,可以用其中一張優惠卷減 $100
所以呢餐飯食咗 $ 800咋

沒有留言:

張貼留言