2010年8月14日 星期六

與王子共進晚餐@囍宴私房菜

2-8-10 星期一
為慶祝不眠王子生日
我呢個"朋友"點會無表示呢...
好快決定到去邊到食飯
話咁快仲訂埋位
坐低無耐,jacky's行出黎見到我時 : 原來係你呀?
jacky's送咗一支自家浸梅酒比我地飲
XO醬,再辣啲會仲正
黑松露香煎帶子皇
好香黑松露味道,但又無搶過帶子嘅鮮味
帶子煎得兩面香香的
我一直對帶子有個問題
但當我問每一個廚師,甚至海鮮檔店員
佢地嘅答案永遠令人出奇
問題係 : 帶子橙色嗰塊嘢係咩?
今次問jacky's,佢第二日係facebook答返我
又係一個新嘅答案
芥末胡麻醬伴日本溫室蕃茄
呢到同地鋪唔同,原個上蕃茄之後
有專人幫你分開排靚靚
我地為咗影靚個蕃茄,足足影咗十幾分鐘
專人都行咗幾次過黎
芥末燈影牛肉
味道好,好似食梗好薄好薄嘅牛肉乾囉
鮑汁香酥糯米鴨
我係地鋪食過,唔好食
但私房菜呢個好得,好軟唔硬仲好香
比我發現咗,蘸少少芥末胡麻醬仲好食
有人出黎同我地講 : 凍晒喇,仲影,快啲食啦
我明,我明一個廚師煮完出黎比客人食係要趁熱食
不過,唔影又唔得呢~~~
唔影相,點 post 上Open Rice / Facebook / Blog呢?
雲上東坡肉醉千層
呢個係迷你版,因為我地得兩個人
個塔入面有梅菜仲有啲菇菇絲
側邊嗰兩粒係冬菇&草菇
個汁送飯一絕,我唔食飯都食咗半碟
翡翠炒飯
好味道!!!讚
金牌口水雞
又有專人幫你撈勻,專人又等咗我地數十分鐘
辣到剛好,不過友人覺得稍辣
紅棗桂圓雪葩
清一清味蕾,食下一道菜
紅棗好香,近來愛上紅棗
雪葩下面係粒粒蘆薈
香茅蝦膏炸鮮斑
好香蝦膏味,側邊伴碟係柚
我唔食魚,王子一個人食晒,勁呀
養生白玉金菊露
係蘿蔔切絲排到好似菊花型狀再加上湯而成的
翡翠露筍卷
味淡,可以中和返之前食嘅濃味食物

青豆汁尤其好味
 
自家制私房雪糕 - 黑糖雪糕
呢餐飯食咗5個鐘
好滿足好開心呢
最後奉上我一早預備的生日蛋糕一個
作完滿的句號
今日出呢篇blog,晚上我又同一大班人去"囍宴私房菜"食飯喇
(蛋糕上後補,因為係王子相機處)

沒有留言:

張貼留言