2010年8月15日 星期日

住家菜

6-8-10 星期五
今年妹妹去住家菜食飯
有渣打信用咭,食滿$250,送一煲湯比你
合掌瓜雪兒湯,好重陳皮味呀~~~
鮮什果咕嚕肉
好食呀,什果有紅提子,火龍果,菠蘿...
肉,外炸得香脆,內軟,汁酸甜度適中
菜甫肉崧煎蛋角
一大塊切開4塊,中間仲有少少蛋槳,外邊香
中式牛柳
肉太軟,我好似食梗食口鬆肉粉咁囉
不過個汁幾好味嘅
XO醬爆蝦球
少少辣,好惹味,蝦係新鮮幔,唔係雪藏貨
黑糯米酒雞
好重酒味,好似夏天唔係咁啱食,不過真係好好食
對我黎講,雞,並唔係重點,重點係黑糯米酒
魷魚馬碲蒸肉餅
肉嘅質地真係...
西蘭花班片
我唔食魚,唔食西蘭花
脆香琵琶豆腐
外皮係脆,淋上獻汁後變韌
內裡有素翅
麻婆豆腐
每家每戶煮蕃茄蛋都唔同,就我家已經有兩種煮法
麻婆豆腐也一樣,但我接受唔到呢個,每人食咗兩羹,唔敢再掂呢碟餸
唔辣,配料多得過晒龍,色唔夠,味唔夠
我唔知呢碟餸想點
可能(你)會覺得好食架
壓軸有蛋糕出場
今年食柏寧酒店嘅蛋糕
(係因為某原因,所以食柏寧酒店嘅蛋糕)
好可惜,生日嗰個(妹妹)唔欣賞
因為海棉蛋糕個部份好重奶味
栗子係新鮮打出黎嘅(某人話)
 
埋單六百幾七百,真係平到無朋友呀

沒有留言:

張貼留言