2010年8月18日 星期三

與王子共進晚餐@囍宴‧廚藝

14-8-10 星期六
無錯,隔咗唔夠兩個星期
我地再黎踩場,仲要今次有三十幾人
嘈爆囍宴私房菜 (其實最嘈係我)
餐單一樣
菜名一樣
次序一樣
味道一樣
環境一樣

黎呢到之前,同嘉嘉,bobo&王子,行咗轉美食節
當然有去探jacky's啦,我地嘅目的係想問佢幾點返私房菜
之後去買酒
其實我買酒時,係預今晚食牛肉飲嘅
因為我好記得上次同王子食飯時
佢講咗一句:如果有杯清酒飲一啖再食牛肉就好喇
我記得,所以我買咗一支,送多我半枝比人客試飲嘅比我
王子買兩枝,又送兩枝比人客試飲各半樽酒比佢
一枝清酒$50,因為日本館係最後一日,平啲清晒貨
以後最後一日嘅下午去,好多平嘢執
黑松露香煎帶子皇
大大隻帶子,香甜鮮軟正
芥末胡麻醬伴日本溫室蕃茄
留汁,一定要留返啲汁
芥末燈影牛肉
先飲一啖清酒,再食一塊牛肉
果然與眾不同
鮑汁香酥糯米鴨
留返個芥末胡麻醬蘸呢個食
鴨嘅香出返黎,糯米嘅軟仍在
雲上皮坡醉千層
即係東坡肉配以香甜梅菜
塊豬肉片得薄一薄,咬兩口已經溶咗
配翡翠炒飯
金牌口水雞
人人都可以食辣,辣油唔洗另上
中間隻大辣椒唔好浪費
切開大家分黎食
當我地圍枱食梗係甜嘅時候
隔離個圍枱辣到嗌晒救命搵冰水降火
嘈到呢...
呢個唔同咗,今次係鹹柑桔雪葩蘆薈
鹹柑桔有鹹柑桔好味
紅棗有紅棗好味

香茅蝦膏炸鮮班
我唔食魚,自己坐係到望住佢地食
jacky's啱啱出黎問我係咪食飽喇
我都唔食魚
佢恍然大悟個樣好好笑
個日又黎語病,引黎成枱大笑
養生白玉金菊露
唔知點解今次飲到其他味道
翡翠露筍卷
清清淡淡中和之前嘅油膩感
自家制私房雪糕
有豆腐味和黑糖味選擇
我同王子食過黑糖味了
今次試豆腐味
豆腐味好出,又香又滑,比起我以前食嘅所有豆腐更我我歡心
我想買一盒返屋企食呀
最後奉上囍宴雞尾酒
魚魚上次無影到
仲乜望住我呀?
今次無食5個鐘,食咗3個幾4個鐘啫

沒有留言:

張貼留言