2010年8月11日 星期三

奇香冰室

31-7-10 星期六
幫公司去旺角做啲嘢
之後就同餅餅去食個下午茶
其實我未食午飯囉
奇香冰室
入去純粹因為有冰室二字
火腿米粉
真係一般過一般
三寶燴意粉
有雞絲,火腿絲同蛋絲
一啖之後,接著再一口
食第一口時個感覺係兒時嘅味道
以前去快餐店買焗豬扒飯食時
用一個正方型紙盒裝比你
其實係唔係紙盒,我真係唔記得
個一口焗豬扒飯,係我4歲前第一口焗豬扒飯
味道我一世都記得
今日,雖然呢碟唔係焗豬扒飯
但味道居然同焗豬扒飯有8成相似
好感動,感動係因為勾起那天食第一口焗豬扒飯的日子
在人民入境事務處辦理手續
忽然之間,我講咗句肚餓
爹地即刻行出去買咗一盒焗豬扒飯我食
其實...我唔肚餓,我係悶呀!!!

沒有留言:

張貼留言