2009年7月9日 星期四

愛心糖水

係好耐好耐之前(其實只有個多月前)
"我們這一家" 食完傷心酸辣粉之後
就去咗附近食糖水
而呢5個人,不約而同地叫了
"腐竹薏米糖水"
亞爸 : 邊到有靚腐竹買?
亞女 : 你去邊到邊到買吖,煲出黎溶晒好正架
亞妹 : 你地個個都識煲嘅?
亞哥 : 好簡單之嘛
亞女 : 水加冰糖再加腐竹咪得囉
亞妹 : 哦!!!
亞女 : 亞爸,你幾時煲比我飲呀?
亞爸 : 買到之後得閒我至煲啦
亞女 : 你話煲羅宋湯比我飲都好耐喇
亞爸 : 自從太興出咗羅宋湯之後,唔洗自己煲喇,又好味,又足料
亞女 : 成日都呃我 (發脾氣中)
......................................................................
係尋晚做緊烈火雄心3嘅時候
亞爸打電話比亞女
亞爸 : 你係唔係屋企呀?
亞女 : 係呀
亞爸 : 咁你等陣落一落樓吖,我煲咗腐竹糖水呀
亞女 : 真架?
亞爸 : 係呀,我攪掂打比你吖
亞女 : 好呀
收線之後,我個心好甜,未食都好甜
一直笑咪咪,真係好開心呀
數十分鐘後,亞爸打電話黎
亞爸 : 你而家落黎吖
亞女 : 好呀
落到樓下,已經見到亞爸
仲要行咁遠攞比我,真係感動
雖然同一個屋苑,但由佢個座行去我個座都好遠架
多謝亞爸 louie

沒有留言:

張貼留言