2009年7月29日 星期三

新斗記

尋晚去咗新斗記食飯
去親呢間嘢食飯
就算訂咗位,都係要等的
等幾耐,真係唔知
試過等好快,又試過等好耐
尋晚訂咗8:30,再改8:45
去到剛剛好8:45
接待姐姐話好快有枱
但我同餅餅都等咗15分鐘至入到去坐
不過好彩等嘅其間
娛樂性都好豐富
研究下啲字,我都識識地睇呢啲字架
魚缸,同啲魚呀,蝦呀,龍蝦玩下咁啦
龍蝦我見到有幾隻無咗對鉗呀,點解會咁架呢呢呢?
七彩繽紛嘅燈籠,最愛粉紅色及紫色
燒乳豬
亞叔好比心機燒架,不過比我disturb咗
終於可以上去坐喇,唔知點解我地兩個人比咗張6人枱比我地
咁樣睇個價錢好似幾貴呀呵?
不過食完就知唔貴,唔係間餐廳打咗折比你
而係真係好好食,要有服務有服務,要有裝飾有裝飾
鮑參翅肚燕窩咁富貴無食到喇
呢張紙,睇到我眼都花埋
公雞碗碟杯呀,食具係好重要的
花生,好令所以好油
燒乳豬例牌係必食,黎呢到唔食乳豬,就不如唔好黎食飯,靈魂黎架
一啲都唔肥膩,又薄又脆,底層肥膏去晒,點一點甜醬食,又香又脆
肉又嫩,一啲都無嚡口,但又唔油喎
$108乖乖奉上
粟米石斑塊,成大碗滿滿嘅粟米羹,當羹飲都得
石斑塊,脆脆嘅外皮滲出蛋香,石斑塊夠晒新鮮
唔點粟米羹都好好味,點咗就更加好食
啫啫生菜煲,我等咗20分鐘至到呀,碗飯都凍晒喇
上到枱好少菜,少到唔夠食,好香,好香鹹魚味,不過好彩食落無鹹魚
因為太好食,份量又少,所以唔夠食
支裝可樂夠晒氣,正
仲有靚仔兩碗
埋單$350,貴唔貴真係見仁見智喇
我就唔覺貴,用料新鮮又好味
最緊要係食得開心,滿足

沒有留言:

張貼留言