2009年7月28日 星期二

茶軒

去睇演唱會之前
梗係要醫飽個肚先啦
原本去霸王山莊食嘅4個人
E小姐,臨時唔得閒同我地食飯
但又多一個S小姐喎
但S小姐講啲嘢信一成都死
所以到最後,3個人去咗茶軒食喇
係喇...點解3個人唔可以去霸王山莊食呢???
租側邊訂枱6:30
我同餅餅到先
又口渴又肚餓,唔等佢黎就叫嘢食先啦
餅餅飲芒果綠茶,好濃芒果味,不過綠茶更加濃,唔.......我唔識欣賞
我飲荔枝玉露,好淡好淡嘅荔枝味,無慢慢滲出黎,亦無越飲越淡
租側邊終於到喇,佢帶咗呢個腳架出黎比我試下部相機呢,我無叫架,佢幾細心
小食拼盆,呢碟嘢,我地係6:32分order,一直到亞邊黎到仲玩完自拍之後仲未到
味道就幾好嘅,尤其鹵水蛋更見出息
三個都係食竹筒飯
餅餅食肥牛竹筒飯
二邊食鱆魚雞粒竹筒飯
我食照燒汁雞扒竹筒飯,黎到個飯無乜汁,個侍應另上一碟汁比我
薑蔥A菜,無乜味啦
等咗好耐又食咗好耐
亞邊杯茉香奶茶仲未到
追一追個侍應生
佢個服務態度係好好架
不過反應唔夠快之餘
仲要應對有啲問題
有咩理由凍茉香奶茶
仲要問人地凍定熱?
問一次唔夠要問多兩次?
食飽呢餐都7:30了
其實係一路食其間
外面一直落大雨
我唔鍾意我出街嘅時候落雨
過對面篤串魚蛋食先
魚蛋又唔飽肚
頭先個餐又唔係好飽
咁點解佢地唔食呢?
連餅餅咁鍾意食煎釀三寶都唔食呢?
佢頭先仲要食唔晒個竹筒飯添...

沒有留言:

張貼留言