2009年7月18日 星期六

標記

星期四無回娘家食飯
因為佢地屋企裝冷氣機
妹妹又勁唔開心啦(妹妹唔開心嘅原因唔關冷氣機事)
裝完冷氣機之後,媽咪就去咗瞓覺喇
咁爹地又休息緊
一早約咗佢地去九龍城食飯
好可惜,爹地太攰唔出喇
妹妹唔開心唔出喇
媽咪倒沒所謂,不過聽佢把聲都係未瞓醒
那各自各食好了
因為好想食臭豆腐
所以出咗家樂商場嗰邊
出到去,就唔想食臭豆腐了
咁不如去女人街嗰邊有咩食啦
無樣啱食,餅餅就提議去"打冷"喇
標記
大啤一支,剛剛好夠我地兩個人飲
好耐都無見過呢隻用膠桶裝茶喇,忽然之間好想去大排檔食飯
首選"妹記"啦
豉椒炒大蜆
熱辣辣香噴噴上枱,差不多隻隻都有肉,又無沙,勁正
椒鹽大鮮魷
粉槳夠薄,炸得夠脆又唔油,點喼汁一流呀
為咗佢至叫大啤咋
其實我係唔食魷魚,不過椒鹽例外
蜆仔肉炒韮菜花
我地主要目的係食菜,有啲老,不過可以接受,因為鑊氣夠,真係炒得好好食
蜆仔肉都係無沙嘅,好呀~~~
薑蔥海蝦
餅餅好鍾意食薑,挾起第一舊薑,放落口之後,辣到佢眼淚鼻水一齊流,味道剛剛好,只不過係舊薑嘅問題
蝦唔新鮮,皮薄而痴住蝦肉,但又唔係霉喎
噢!!!我詞窮,唔識形容
有靚仔
兩個人清晒,剛剛好夠飽啦
噫!!!我地好似無"打冷"喎???潮州菜呢???
噫!!!原來呢餐係食海鮮呀???
埋單連貼士$250,抵到呢...
"無錢啦,要慳啲喇"
講完呢句唔夠3分鐘
我地去咗shopping
哈哈哈哈哈哈哈

沒有留言:

張貼留言