2009年7月30日 星期四

小人

我唔介意你係我後面攪小動作
但我好介意你出賣我
今日同一個好耐好耐無見嘅朋友
傾咗接近兩個鐘頭電話
我兩都有說不出的無奈
但我的証人只有她
口供是否可信?
已經不值得我去考究
因為當一個你自認為係朋友
甚至係好朋友時
一次又一次咁出賣你
而我,為咗保存呢份友誼
我一次又一次啞忍,讓步
十年前沒有參加你的婚禮
我好相信你是知道發生什麼事
我沒有告訴任何一個人當初發生什麼事
那你就可以隨便對人家說我的不是
還要所有都是謊言?
荒天下之大謬
從你口中的謊話
究竟有多少人受到傷害?
我知道已經有好幾個
最不值是E朋友吧?
如果當E朋友知道你是這樣背後說她
我真不知道要她如何難堪
S朋友,收手,收口吧

沒有留言:

張貼留言