2009年6月26日 星期五

賤物鬥窮人

去完廣華睇完醫生,時間尚早
返屋企放低啲雜物
1:00正準時向太古城中心出發
一去到太古城中心
我手上已經有一大袋戰利品喇
再行又一大袋,又再行又一大袋
如是者行呀行,買呀買,買到差不多無晒cash
就去食飯,黎到太古城
緊係要試下新開嘅"囍宴東‧丰"
見到門口掛住個牌寫住"準備中"
但門口完全無寫營業時間
咁樣貼得出黎,即係落場啦
啲侍應見到我地係門口
都唔出黎話比我地知開幾點
仲要閃閃縮縮咁避開我地視線
算啦,我地又行返去太古城中心繼續shopping
啲嘢真係好平,平到可以唔經唔覺用咗幾千蚊
我地手上一個二個三個四個五個六個.........紙袋
係太古城特別多嘢啱我地買呀
還是我地太失望呢?
我地有諗過,即刻去圓方嘅"囍宴滋‧選"
但我地實在太肚餓,所以求其食啲嘢就算喇
居然有Mos Burger,緊係食呢個啦
快啲返屋企放低啲嘢要去做gym喇
P.S: 我想講下SANRIO啲姐姐們
話說,我地攞住好多嘢入咗去 APITA 嘅 SANRIO
比我見到有我心愛嘅LTS 碗買 (一盒4隻碗)
但係太重,我唔想攞住行街
就問佢可唔可以幫我check XXX有無得賣呀 ?
係佢問緊嘅同時,我又插咀問有無 碗、筷、匙套裝呀?
佢又幫我不厭其煩咁幫我問XXX分店
佢個種出自真心幫客個種態度另我很窩心
佢無介意呢間店鋪,因為少咗我一個人的營業額
而要勞煩佢幫我問第二間零售店而黑面
其實我預咗佢會黑面 (因為我真係好煩)
但佢無黑面呀,佢仲笑容滿面同我傾計呀
所以值得一讚。

沒有留言:

張貼留言