2009年6月2日 星期二

揀飲擇食

我唔鍾意食豬肉,但我鍾意食醃制過的加工食物
午餐肉,臘腸,香腸...等等
我唔鍾意食潤腸,但我鍾意食臘腸
我唔鍾意食豬腳薑醋,但我鍾意食薑醋蛋
我唔鍾意食豬肉絲/肉粒/肉片,但我鍾意食豬扒
我唔鍾意食肉碎,但我鍾意食蒸肉餅
我唔鍾意食牛柳絲,但我鍾意食牛柳
我唔鍾意食雞柳/雞絲/雞丁,但我鍾意食雞扒
我唔鍾意食葡國雞,但我鍾意食咖哩雞
我唔鍾意食魚,但我鍾意食班(東星班,石班,老鼠班...)
我唔鍾意蒸魚,但我鍾意食煎/炸魚
我唔鍾意食鯪魚肉,但我鍾意食炸魚蛋
我唔鍾意食火腩,但我鍾意食燒肉皮
我唔鍾意食蠔,但我鍾意蠔油
我唔鍾意食芥菜,皇帝菜,但我鍾意食-大白菜,娃娃菜,白菜仔,菜干,椰菜,豆苗,菜心,菜心苗,芥蘭,油麥菜,菠菜,西蘭花,椰菜花,韮菜花,芹菜,西洋菜,莧菜,西生菜,唐生菜,通菜,芽菜,雪菜,榨菜......
我唔鍾意食青蘿蔔,但我鍾意食紅蘿蔔
我唔鍾意食炒意粉,但我鍾意食焗意粉
我唔鍾意食炒出前一丁,但我鍾意食湯嘅出前一丁
我唔鍾意食炒烏冬,但我鍾意食湯烏冬
我唔鍾意食羅漢齋,但我鍾意食齋
我唔鍾意食蝦米,但我鍾意食蝦
我唔鍾意食海鮮煲,但我鍾意食海鮮
我唔鍾意食魷魚,但我鍾意食椒鹽鮮魷
我唔鍾意食內臟,但我鍾意食牛肚
我唔鍾意食白飯,但我鍾意食炒飯
我唔鍾意食瀨粉,但我鍾意食任何麵類
生麵,粗麵,幼麵,伊麵,魚蓉麵,蝦子麵,全蛋麵,上海麵,鳥冬,粉絲,米粉,米線,意大利粉,杯麵,公仔麵,河粉,通粉......
我唔鍾意食用生果煮的餸,但我鍾意食生果
我鍾意食任何菇類
我鍾意食任何瓜類
我鍾意食任何蛋類
我鍾意食任何薯類
我鍾意食任何豆腐類
我鍾意食任何蝦蟹類

沒有留言:

張貼留言