2009年6月17日 星期三

軟骨組織發炎

終於頂唔順,去咗睇跌打喇
今日痛到唔識形容
等老闆出去食完LUNCH返黎
問佢公司附近邊到有好嘅跌打醫館
老闆即刻話去睇"邱健"啦
蘇絲黃都係睇佢呀...
去到樓下,原來要上樓架
醫師好好傾,係咁同我講嘢分散注意力
等佢幫我捽時無咁痛
一路係咁傾我老闆啲嘢啦
又話上個月去馬會食飯見到佢
...講咗好多嘢喇
但佢一按落去時,真係痛到成個人彈起
我一彈起,佢就話 : 唔洗驚,無事架喇
我就話 : 我唔係驚呀,我係痛呀
問醫師 : 我係咪條筋有事呀?
醫師話 : 你係軟骨組織發炎
經過一輪又捽,又按之後
開始包紮喇
嘩!!!包紮完之後,我問佢 : 誇唔誇啲呀?
佢就話 : 唔誇,邊有人睇到啫?
咁都唔誇??????????
之後收錢,我問係咪百二呀
佢就話 : 原本百五,但你有熟人介紹百二得喇。
好吖~~~多謝
再之後我問 : 洗唔洗覆診呀?
佢話 : 緊係要啦,一次會好呀?
咁我就好無奈同佢講 : 好啦,聽日見。

沒有留言:

張貼留言