2009年6月1日 星期一

新電話

今日一返到公司,老闆已急不及待同我講,佢個大仔買咗部新電話比佢,長篇大論咁講咗廿幾分鐘之後,我就問佢攞部電話黎睇,NOKIA 6208C,無錯,係舊款機,因為賣電話嗰個人話 : 新款你用唔掂喇,所以老闆個仔買咗舊款電話喇
好喇,今日9:45坐低一刻,我就開始幫我老闆整新電話,一直到4:00,就第一步開始,已經遇到挫折,因為開來開 去都開唔到個蓋,之後老闆唔知用咩方法就推開到喇 ; 第二步就係入Sim card 喇,入黎入去都入唔到,之後我把火,連舊電都拆開,之後又入到sim card喇喎,原來電池掟住咗sim card嘅lock制啦 ; 之後第三步,就係電話簿喇,而呢個電話薄,足足攪咗成個鐘都未攪掂,原因係,老闆有三百幾個電話,而張sim card只可以入234個電話,最慘就係phone book copy to sim card又唔係順住落,我要逐個逐個睇下邊啲漏咗,之後又sim card copy to phone book,呢一part,真係玩咗好耐好耐,報紙都未睇呀,之後比返老闆叫佢自己攪返啦。
到食完lunch之後,就攪相機功能喇,我S.E320萬像素,老闆部NOKIA又係320像素,點解好差咁遠,NOKIA影出黎,唔清,唔靚,唔sharp...啦,同我部S.E.比,真係唔知點比,我部S.E.最起碼清吖,唔清咁點影相呀?
攪到4:00,終於全部攪完喇,執完佢部電話,寫埋呢篇BLOG,我而家可以放工喇。
今日返工係攪新電話。

沒有留言:

張貼留言