2009年6月20日 星期六

針灸

實在無辦法再忍受痛楚
記得多年前睇過一個醫師是有針灸服務
那次是因為我左手的大母指痛
痛到字都打唔到
所以去了公司附近睇醫生
當時入到去,一間藥房入面有一個老醫師
心諗 : 得唔得架?
不過經醫師一輪解釋、安慰之後
他給我很大的信心
還記得當時針灸了差不多一個鐘
之後針灸完畢,痛楚亦隨針拔去
而那次針灸經驗給我的體驗是
不可看輕中國的醫術
數年後的今天
我的右手中指及無名指又腫又痛
特別是中指,屈曲唔到,中指最接近手掌個節又紅又腫
立即去睇跌打
但好可惜,看了兩次後,只是有輕微進步
我不滿意,我的生活節奏全給因為這隻中指打亂了
立即打電話給舊同事幫我預約那位針灸醫師
今天再看見醫師,心也定了下來
望、聞、問、切做完後
就開始了針灸行動喇
插了四支針,不痛但痺
如果針下去覺得痛,代表穴位不準
如何針下去覺得痺,代表穴位準確
插完針之後,通上電源
大母指不斷的跳動
要維持35分鐘
躺在床上,睡覺吧!!!
因為用電話相機影相
有鬆郁蒙啦,不過都係給自己留個紀念喇
35分鐘很快過去
醫師幫我拔針喇
隻中指可以活動喇,但還有少許痛
但已經可以接受到
帶著大大的笑容起床
醫師說 : 妳好樂觀呀
我說 : 係呀,你令到我開心嘛
哈哈哈
比了錢後就走了
給自己一個獎勵,去買鞋吧
買了兩對鞋,很開心呢~~~
在返家途中,告知好友我隻手指好咗一半喇
好友問回我 : 要針多少次
我才醒起,我忘記問醫師何時覆診
唯有打電話問他吧~~~
張國良醫師,星期一見

沒有留言:

張貼留言