2009年6月23日 星期二

shut in the lift

今日老闆唔返工去咗打波
咁我就早些少返公司啦
我公司係舊式大廈
沒有完善的設備
亦沒有管理人員(即係看更)
我今天很不幸地困lift
架lift上到2樓,無端端停咗係到
燈亦熄了,但忽然之間著返一盞燈
那時候的我,一點恐懼都無
那我就長按alarm
同時,我亦打電話給我的同事求救
點知我同事係灣仔,仲未到公司
咁我就不停地想 : 如果我打nds,那我沒有手按alarm?
如果我聽歌,咁我未聽唔到有人黎救我?
我係架lift好似焗桑拿咁
不斷標汗,呼吸又困難
我要盡量留著空氣
所以吸氣也少少咁吸
終於有好心人大嗌 : 係咪有人困lift呀
我就好大聲咁嗌 : 係呀,救命呀
好心人無理我喎
咁我咪繼續嗌囉
嗌破喉嚨都無人應回我
那我又繼續長按alarm啦
又有好心人二號黎打救我喇
好心人二號 : 你大力啲推開lift門,就可以出黎喇
我就兩隻手按著一邊門
大力一推,門就自動開了
好彩門開了,剛好停在二樓
無驚無險

沒有留言:

張貼留言