2011年5月5日 星期四

UCC

23-4-11 星期六

去青衣係陪餅餅睇裝修

陪奶奶去買電器

睇完裝修

落到商場

奶奶攞咗一個水壺出黎遞比佢個仔

奶奶 : 涼茶黎架

我望一望,我只係望一望無出過聲

奶奶 : 我無預比你喎

我心諗 : 挑!你有邊撚次有預我架?

我無講出聲,我忍~~~

真係唔好話我成日黑口黑面對住佢

都要睇下人地點對我

有朝一日18個字粗口噴咗出黎

你唔好怪我

買完電器

去UCC



特登唔幫佢揀

特登叫啲咁熱氣嘅嘢食

仲更加特登唔提佢個杯橙汁係凍嘅

炸薯角

我同餅餅至愛



呢個係雪糕香蕉pancake



佢嘅唔知咩意粉

佢呢,成日都好大安指意叫人幫佢點嘢食

即係好似要服侍埋佢咁

我絕對唔會幫佢點

每次佢有咁嘅要求時

我都會好斷絕加決絕同佢講 : 自己點

佢就會死螺你一輪

之後我就會唔理佢

即係連個三個字(自己點)都唔講

舉手時

佢就會好快地講到佢想食咩喇



既然飲涼茶都無我份

埋單都唔會有我份架啦

當然一定唔會係佢埋單啦

都從未試過添

咁飲涼茶嗰個埋單囉

沒有留言:

張貼留言