2011年5月18日 星期三

DUKE'S DELI

15-5-11 星期日

今年結婚4週年紀念日

撞啱星期日

唔洗請假可以去玩

但餅餅病咗

都唔可以去玩喇

但我誓估唔到

今日個行程咁特別囉=.=





可樂一開,有一陣好香嘅味道隨汽飄出

真係未聞過可樂原來係咁香...

Ice Latte 麻麻地,唔太好飲



雜菜蛋沙律



芝士蘑菇通粉

呢個好好食,睇佢個面咁乾

以為無乜料到

隨即叫人攞支芝士粉比我

但當我舀起時,碟底勁多芝士汁

哈哈,兩個芝士怪



呢個中文唔知叫咩...

COMBO - PHILLY CHEESE ST

等我幫佢譯作 : 芝士青椒洋蔥炒肥牛三文治

係好好食架

一份咁嘅包

我同餅餅都食唔晒

當然,如果唔食嗰個通粉

我信我會食得晒嘅



埋單 $ 274

係咪好抵呀)))

食飽飽

去Log On 血拼

之後諗住去旺角數碼通交台費

行過,都唔記得入去

直行去彩豐行

狂掃4大袋物資

返屋企放低啲嘢之後

忽然之間

兩個都比周公急call

但唔瞓得

因為仲要去超級市場買生果

順便去蛋糕店買蛋糕

經過蛋糕店

都可以直行視而不見

直入百佳

買到成車都係嘢

返到屋企,攰爆

上床瞓覺喇

瞓醒,戲肉黎喇

我地一心叫外賣壽司返黎食

點知佢話旺角店無咗

旺角區附近都不切外送

!@#$%^&*()

點呀??????????

呢個5月發生咩事呀???????????

做乜做咩都唔順架???

沒有留言:

張貼留言