2011年5月11日 星期三

長洲

8-5-11 星期日 母親節

因為太平清醮嘅關係

所以入長洲買平安

我呢,係雜誌到見到有平安 i phone殼

咁...更加令我有入去嘅衝動

一落船,先醫肚

一整條街

只有一兩間海鮮餐廳開門營業

仲咩呀?準備兩日之後嘅飄色同搶包山呀?

"興樂"無開門

唯有過隔離"潮發"

一坐低

無人理我地

叫人攞餐牌

叫咗三個人

都叫我地等等

樓面人手嚴重不足

自己去攞餐牌囉...

左望望右望望

見到有張牌寫住 : 急請樓面,無須經驗

心知 : 大鑊,唔好要求咁多喇

舉手一嗌落單

即刻有個阿姐過黎

5分鐘都無

即上第一碟餸

廚房一係無單,一係過份人手充足

豉椒蟶子

爽口唔腥又唔韌

鮮味十足

份量仲好多添呀)))



蒜蓉炒白菜仔

鑊氣唔夠



我極力推介呢個燒汁雜菌牛柳

真係好食到我同餅餅都停唔到口

我原本係叫燒汁茄子牛柳嘅

但佢炒咗出黎就算喇

我時刻要提醒自己

樓面人手嚴重不足

我又唔係唔食菌

將就下囉

我未講點好味呀呵?!

牛柳入口無渣,有牛味,無比梳打粉乸到無晒味又化晒

呢點值得一讚

什菌經過煎香兩面

帶出一丁丁焦香嘅味道

嘩!!!出色,有熱誠囉



椒鹽瀨尿蝦

椒鹽味不足

蝦肉唔削,多肉,鮮甜

兩個人都比咁多份量

唔錯唔錯



遲遲都未上嘅蒜蓉蒸蝦

以為佢漏單

諗住埋單至同佢講無黎啦

記住 : 樓面人手嚴重不足,無咩事唔好舉手喇

點知說時遲那時快

出現係我面前

一睇賣相

早知叫白灼蝦啦

中蝦片開一半

見到啲腸都唔挑走佢

你唔挑,我自己挑囉

好彩鮮蝦味濃

有幾隻蒜蓉太多蓋面

冚晒啲蝦味................



全日陰陰天,又有少少風

唔太曬,幾好~~~

包山,原來呢個包山好高架



即係咁

我開始鍾意咗包山囉



嘩!!!個陣式我好鍾意呀)))))))))))))



仲有三支巨型包山

離遠望好似三支香





食海鮮點會飽架

山長水遠黎到長洲

點都要食下啲特式嘢啦,下化?!

薯塔

啲調味粉擺晒係到任你落任你溝架



一出碼頭轉右,你就會見到佢

佢好味到我先買一白一紅

食完個白 (勁香椰子味)

個紅留返比餅餅

好可惜佢話飽食唔落

問我可唔可以攞返屋企食

我話 : 可以,等陣再買過啦

我二話不說,食埋佢個紅色

嘩哈哈哈哈哈哈哈

臨上船,再買多一白一紅上船食



指定平安包餅店

有睇新聞都知

有兩間指定嘅

一間無開門

係呀,我星期日去都無開門呀

一間有開

但我想要嘅紅荳,蓮蓉,麻蓉已經賣晒喇

得返啲綠荳,香芋無人買

我地去咗唔係指定賣平安包嘅餅店買咗兩個紅荳平安包



日落黃昏



你地有無發現我無買嘢呀?

哈哈哈

以我咁嘅性格

點會唔買吖~~~~~~~~~~~

唔係指定餅店買嘅紅荳平安包

帶返娘家今晚切蛋糕時食

今日係母親節呀



我嘅平安戰利品陣

其實都唔係好多啫

紫色玫瑰花,其實佢係環保袋,十蚊咋,買返黎發花癲都好吖

紫色扇 : 又係十蚊,好襯呀

仲有平安閃燈錢箱,平安糖,平安鎖匙扣,平安口琴,平安口哨,平安繩,平安風扇,平安手枕,仲有一個我最鍾意嘅包山仔

我係第一次見到時

佢開價$169

我雖然買嘢係癲

但係我有理智架

我放低唔買

再行多幾間都唔見有得買

心諗 : 我打死都唔會用$169買個包山仔架喇

再行下行下

比我係買平安鎖匙扣同平安手枕見到包山仔

但佢無貼價錢

我同自己講 : 佢開價低過$100即買

點知佢開價$98

哈哈哈哈哈哈哈

再行多幾間都見到包山仔

都係開價$98

好彩無買貴到

所以我最鍾意係佢喇

沒有留言:

張貼留言