2011年5月7日 星期六

囍宴‧東丰

1-5-11 星期日

去太古城中心睇lego展

其實今日有好多地方想去

最後點解會去太古城呢?

多謝Jacky囉

先Shopping

唔好睇少女人

一落車見到timberland

即入去掃貨

再行上去A/X再掃

經過馬莎,唔係唔入去呀嘛

我鍾意係馬莎買嘢食

因為我鍾意馬莎啲食物有效日期短

感覺好似無防腐劑

再經過呢間個間................................

肚餓



哈哈,我地撞到圓方囍宴嘅經理呀

相認之後,感覺好親切呀

杭菊蜜及奶茶



黃金蛋黃蝦

鹹香加上金不換嘅香味

配上極大隻

每一口咬上都充滿鮮味,彈牙嘅蝦肉上

你感唔感覺到呀?



南乳炸雞翼

即係咁...外脆內軟,裡裡外外都滲透著南乳嘅香味

你仲可以點忍?



大肚婆炒飯

呢個講咗十幾萬次有幾好食架喇

即係人地問我去囍宴食咩好

我會第一時間同人講大肚婆炒飯



蒜茸炒油麥菜

餐牌好似無架~~~



經理送嘅甜品

焦糖香蕉焗布甸



Lego 展

呢張我影唔到有幾多人

但我可以講嘅係

我連隊尾都見唔到



所以我只係影咗佢



無得睇LEGO

咁點好呢?

再Shopping囉

沒有留言:

張貼留言