2011年5月13日 星期五

黑色的一天

2-5-11 星期一

我真係無心插柳

揀正黑色星期五寫呢篇blog

幫媽咪去油麻地攞sogo優惠卷

我明明睇清楚封信寫住星期一開門

唔知咩事,去到人家唔開門

過對面搭車返青衣幫眼睇裝修啦

至發現無帶鎖匙

咁唯有返屋企攞條鎖匙啦

經過榕樹頭天后廟

入去裝注清香求平安喇

返屋企抖陣再出去

先去荃灣食啲嘢

去得荃灣,首選一定係大家姐啦








再去買隱形眼鏡

再返青衣

鎖匙一插入鎖匙窿再擰一擰

可以斷咗

咁點呀?心諗 : 唔係黑到咁下化???

係餅餅不斷問點解嘅時候

我係我手袋到摷到有一支眉鉗

餅餅一鉗,反而將支斷匙再推入咗

呢個時候,唔知點解佢要打電話比佢阿媽

佢阿媽就開始煩音出現

問點解會斷咗鎖匙架

餅餅 : 點撚知會斷啫,我想佢斷架

在旁的我,唯有叫佢收線整鎖仲好啦

再同佢阿媽講廢話有咩用呀?

用支眉鉗做力點

用力轉眉鉗

咁又比我地成功開到喇

入到屋,佢又打比佢阿媽

我真係啲火開始上升

打比佢有乜撚用先?

佢識整鎖還是佢識變魔術先

我唔出聲啦

我繞埋雙手望住佢同阿媽講電話

講兩句就收咗線喇

我地開始搵睇下有無螺絲批諸如此類啲嘢可以拆鎖喇

得剷泥批,就用佢黎開螺絲啦

佢老母又打電話黎

佢個仔都頂唔撚信

叫佢唔好煩住晒之後收咗線

拆咗個鎖之後

用眉鉗篤返條斷匙出黎

再裝返把鎖

不過今次用眉鉗上螺絲



黑完未?????

未呀~~~~~~

諗住係青衣城訂蛋糕

點知間蛋糕店執咗呀)))

我個無語問蒼天嘅表情

一直維持到返屋企呀)))

沒有留言:

張貼留言