2011年5月12日 星期四

蛋糕的故事

8-5-11 星期日

5月4日係爹地媽咪結婚38週年

我記得,所以要訂蛋糕

先不提我訂蛋糕個part先

講我個妹訂蛋糕

星期一

打電話比妹妹叫佢去ITALIAN TOMATO訂個咖啡蛋糕

星期二去訂蛋糕

( 問題開始浮現 )咖啡味蛋糕要兩磅起

自問真係食唔晒

所以轉栗子味蛋糕

點解咁堅持咖啡味蛋糕呢?!

因為爹地媽咪都鍾意咖啡味蛋糕

得ITALIAN TOMATO咖啡味蛋糕好食

仲轉埋地方去旺角攞蛋糕

諗住星期四同爹地媽咪食飯時切蛋糕

( 再有問題出現喇 ) 點知忽然之間改星期三食宵夜buffet

唔打緊嘅,咁咪星期四返屋企切囉

其實為咗呢餐飯

日期,時間,地店,餐廳一改再改三改四改............

最後都係定咗九龍酒店宵夜buffet

一心諗住聽日可以返屋企切蛋糕

( 再黎多個問題 ) 我個妹唔知點解張單寫8號攞蛋糕

下!!!咁即係星期四都切唔到啦

咁個蛋糕咪變得毫無意義囉

攪下花臣,加呢加路

將佢變成母親節蛋糕啦

( 問題未停止過 ) 之前咪話星期四去旺角攞蛋糕嘅

而家我地返娘家切蛋糕呀

點會仲係旺角攞蛋糕架?!

阿妹唔記得轉返個地址返黎

比張單櫃檯小姐攞蛋糕時

佢話 : 唔好意思呀小姐,你個蛋糕係旺角攞架

我個妹用一種"無語問蒼天"的聲線同我講返時

我對住個電話搖頭 " 嘆息"

蛋糕終於現身喇

兩姐妹終於鬆一口氣

點樣變成媽媽節蛋糕呢

加個心型thanks mom !

再加一個嬌俏可人嘅小禮物盒蠟燭

成個母親節蛋糕咁款啦

(自欺欺人中)





祝爹地媽咪每一日都開開心心,幸福滿滿地過每一天

沒有留言:

張貼留言