2011年5月6日 星期五

南丫島

25-4-11 星期一

去郊遊

睇呢張相

天陰陰

天文台言之鑿鑿話會落雨添

我地唔怕照去

仲要傘都唔帶



一落船

曬到嗌救命

我醒,有帶太陽眼鏡

但無太陽油

天虹滿座

行過去威記試下



清蒸鮑魚

我食兩隻,餅餅食兩隻

一隻好腍,一隻好韌



豉椒炒蜆

無沙又炒得惹味



椒鹽蝦

蝦肉鮮甜彈牙



時菜班腩

班腩腥到爆炸(不過我唔食魚)



炒飯

飯粒,粒粒分明唔太乾身

味道唔會過鹹確好味



埋單$300,抵過天虹幾倍呀

之後去天后廟拜拜

再去行山

太陽伯伯係我地頭頂照耀我們

嘩!!!熱到我收埋部電話

相都唔影一張

好彩,我地目標要去食

阿婆豆腐花

有目標,無咁攰

再去食串燒

再去買香薰

再去拜拜天后娘娘

去到碼頭

剛剛好有船

沒有留言:

張貼留言