2011年2月9日 星期三

新年新物品

今日人日,人人生日

祝你地生日快樂,笑口常開,心想事成,幸福滿滿

********************************************

話買眼鏡,講咗半年

終於係新年前4日

揀到一個啱心水喇



香水,我未用過呢隻牌子

當我試聞下之後

即時愛上



售貨員姐姐好好人

我都唔手軟

買多一支止汗劑



之後佢就送咁多嘢比我喇

仲有餅餅都有份

送咗兩支CK香水版

仲有仲有,可以開一張西武咭



今年唔知買咩袋過年好

見MJ有紫色

就買呢款中SIZE啦

連卡佛我又有折....



新年前5日,去活方買耳筒

點知買晒要訂

年廿九至有得攞

呢隻耳筒好好架

我之前都有,不過比我整爛咗

佢有Remote,可以按制接聽電話

聽歌時,可以連續按兩下

跳下一首歌

係紫藍色黎架

影相出黎變咗藍色



今年想買風信子過年

點知媽咪搭單話要買蘭花

行行下,見百合又靚又平

我又買...

我屋企而家香到呢......



買咗5條紅劍

之前有兩條金燕子

點知比一條大嘅啄死咗

5條紅劍圍住一條金燕子

係年廿九晚,佢就死咗

有一條紅劍係咁用個魚咀托咗佢

我地以為紅劍想啄金燕子

拍下個魚缸嚇走佢

點知,金燕子沉底

紅劍一見到金燕子沉底

即刻游返過黎托住佢

心都酸埋

餅餅嗱嗱聲錨走條金燕子

5條紅劍勁好力水

插入嘅海草拔起晒



其實呢個LE CREUSET係上年11月買

個時仲係SOGO Thankful week

五百幾蚊可以買到L.C.嘅grill pan

真係開心到爆炸





去攞牛仔褲時經過信和

入去"征服世界"被征服先

原本無收穫架

點知出黎時,見到地下有幾盒心型物品

睇清楚....

有Little Twin Stars架



情人節用會啱啲



公司用嘅保溫杯





新年新物品何止咁少吖

不過有啲無影就算喇

上年都有Little Twin Stars床上用品

仲要係紫色

因為無貨,所以無買喇

我張床比較大

但又未到Queen Size

今年早啲買定...

好舒服,好柔軟

沒有留言:

張貼留言