2011年2月24日 星期四

陶瓷班第十三堂 泥條 - 蘋果型盤

19-2-11 星期六

呢個就係我溝出黎嘅顏色

原來搽厚啲

隻色就出啲



呢個係綠色加啡色再加黑色



上堂臨急抱佛腳,整個花盆底

即整即燒,今堂上埋色



今次用高溫油上色

唔洗加透明油

快靚正

成塊浸落去之後一秒攞上黎

不過之前攪呢桶油攪得好辛苦

因為呢種油有好多沉澱物

你要不停攪,攪到佢有一定嘅杰度

你就可以浸喇

我揀咗最難攪嘅matt black brown

哼!!!難我唔到嘅~~~



done!!!同我攞出去 - 燒~~~



好喇,學新嘢喇

老師問咗我好多問題

我地上次用咗搓泥條法

搓一條條泥條之後砌個盆出黎

砌完出黎之後,入面要用手指甲刮平佢

即係,入面係見唔到一條條紋

而出面係要見到一條條紋

今次呢,每一條泥條不能太幼

要粗一點,之後,繞圓圈

繞到三,四層之後,用手指甲刮平佢

出面入面都要刮

刮完之後,用木拍,拍出你想要嘅形狀

拍完之後再繞,重覆以上步驟

直至你想要的高度

沒有留言:

張貼留言