2011年2月26日 星期六

漫生活

我呢,係呢樹買精品

支持佢嘅原因之一

我鍾意佢...

個態度

哈哈哈

花花碗



其中一隻拆開時爛咗



字典

我要本咁厚嘅字典仲咩呢



嘩!!!哈哈哈

夾萬呀



我即時送上一本給餅餅



呢個唔洗睇啦,我滿分喇



晤...有待改善



空郵stickers



呢個迷你洗手盆

餅餅一見到就銖鍾意

既然你咁鍾意

就送比你啦



以下幾樣,係上年9月份買架

幾靚...



更靚



兔年買隻兔仔咁囉



木顏色筆

上年有一排,我成日係屋企畫畫

見到有顏色筆,我都會買

咁啱係個陣時比我見到呢個

所以我買





多謝小貝令我重新諗一諗自己嘅生活態度

沒有留言:

張貼留言