2011年2月19日 星期六

潮樓

13-2-11 星期日

餅餅個妹就快返黎

而今次返黎會帶多個人

佢地間屋唔夠被

所以,我同餅餅專登抬張被返去

抬完被之後

我地就去青衣城飲茶

兩個人,等位好快



噫!!!點解無食物相嘅?

係呀,比我delete晒

我唔係唔小心

而係專登

以後,我都唔會再入呢間酒樓食嘢

食物係一般,唔食無損失個隻

咁點解我會咁決絕呢?

態度唔好?

唔係,一般啦,新年流流唔通喊咩

事緣,我同餅餅食完呢餐準備埋單時

個侍應同我地講 :

出去比錢

我地兩個即刻醒目 : 哦!!!免收加一

餅餅行我前面

行到轉灣位

餅餅成個人冼低咗

我行佢後面

見到個老公就快冼低

行佢後面個老婆(即係我啦)即刻伸手扶住佢

唔好等佢撻低先

Sorry!我只係行多一步

已經掂到餅餅

不過連我都撻低埋

我仲要成個頭撼落牆到

個下,無咩知覺

只係好暈好暈

我以為自己就係咁走喇

忽然之間好多人扶住我

拉我起身坐係到

啊!!!終於有返知覺喇

後腦好痛,大肶好痛

我只係聽到個經理講 :

對唔住呀,頭先倒潟咗油

又同啲同事講 : 快啲棟個牌出黎啦

我心諗 : 而家至棟牌???

又同我講 : 洗唔洗叫白車呀?

我又心諗 : 新年流流叫咩白車呀?

一係去盡啲叫黑車啦

耳邊傳來嘈雜聲

其實已經無咁痛喇

強忍著痛

好大聲同個經理講咗一句 :

好彩你今日係冼到我地兩個後生咋

你冼到老人家小朋友點算呀?

吖!!!暈到唔記得咗餅餅

好彩佢都無事

我都聽到佢係我耳邊講嘢

之後仲聽到餅餅講 :

我會保留追究權利

我就行咗去比錢

沿路都好似有人扶住我架

比完錢,出到門口

鬆下筋骨,無咁痛

求其行個圈

返屋企洗衫喇

啲油漬令我好討厭呀。

沒有留言:

張貼留言