2011年2月16日 星期三

情人節晚餐

14-2-2011 星期一

呢兩日巡blog,篇篇都係情人節

其實,我都有啲悶

又其實,我地又唔係好注重呢個節日

但又要應下節

所以,好快手地煮咗餐西餐

特別要多謝餅餅

所有熱食佢一手包辦

我只係從旁指點及協助

哈哈哈,一個唔識煮嘢嘅人

比我點點點之後

會係點呢?

栗米湯

我倆要返工

唔好諗住我地會刨粟米粒加cream加麵粉煲個西湯

用咗兩罐金寶

一罐粟米磨菇

一罐粟米火腿

溝埋一齊,好飲



呢個沙律無特別,但唔知點解可以用咗我半個鍾頭去整

羅馬生菜,蕃茄仔,士多啤梨,合桃,雞蛋,沙律醋撈勻



呢碟係餅餅的



星期日行Taste,發現有一對心型和牛扒

睇下個價錢

$40 ??? 平成咁,即買啦

呢塊係心型和牛黎架,煎成咁....





好彩,餅餅煎第二塊時

保留到個心型



扒後仲有餅餅買返黎個心型蛋糕仔


沒有留言:

張貼留言