2011年2月23日 星期三

煌府

19-2-11 星期六

通常星期六我要去學陶瓷

餅餅一定會盡可能抽空陪我食個lunch

當餅餅每次問我想食咩時

我都唔答佢

等佢自己諗同我去邊到食

今次,我地去煌府

其實幾個星期前黎過

不過餅餅今日忽然之間想食鳳爪

所以再黎一次

其實附近仲有好多酒樓架餅餅)))

見到燒腩仔係張點心紙出現

我口水直流~~~



豉油皇煎蝦

殼都可以食埋



大哥叉燒腸

唔依無損失





一籠兩粒蝦餃

至啱兩個人飲茶點



餅餅至愛



雞扎

我一定會叫,因為我好鍾意食個舊"棉花"



牛肉球一定要多喼汁



仲有個鳳爪排骨飯架

埋單$220

攬住個肚走

沒有留言:

張貼留言