2011年2月11日 星期五

海洋公園

5-2-11 星期六

餅餅公司送咗兩張飛比佢

一直都安排唔到時間

趁住仲有一個星期deadline

快啲去喇



Ocean Park,我差啲入唔到場呀

去到1:00 已經無飛買

門口多人到爆炸

只係見人頭,唔見門口

我地即刻show張飛出黎

聽到有人講,比佢地入埋去



點都要買嘢嘅我

我點都要入禮品店行個圈

買咗一對小企鵝

佢地個樣好傻架





隊尾都唔知係邊,點玩呀?



睇下噴水池囉



有一條好靚嘅彩虹
































見到咁多人排隊

你仲排唔排呀?

你知唔知佢地排咩呀?

佢地排梗海洋列車咋

龍尾呢?Sorry,龍尾好遠

我都見唔到





我地都係乖乖地去搭登山吊車喇

不過都要排90分鐘

排隊途中,有一家係成都落黎香港玩嘅自由行

我同餅餅玩 i phone

個男人隊個頭埋黎望到實

之後我收埋唔玩唔比佢睇

佢就開始搭訕喇

搭搭下幾啱咀型喎

一直傾呀傾

傾到上吊車



落咗吊車,第一時間搵飯食

沒有留言:

張貼留言