2011年1月26日 星期三

陶瓷班第九堂 空心 - 蘋果盒&茄子 製成品 , 泥條 - 雪人製成品

15-1-11 星期六

上完油,燒完出黎嘅效果

蘋果蓋係綠色

蘋果身係藍色





我呢個茄子真係好多災多難

先係第一次搓完出黎

寫自己個名時,唔小心篤穿

繼而唔知點解,明明兩片葉,會好似對眼咁

再而上色時,我居然揀到一桶最難攪得勻嘅啡色

當我攪好耐都攪唔勻時

我同老師講 ,老師都話呢隻色最難開

噢!!!我真係呆咗

即刻揀第二隻色

我揀咗另一隻藍色

點知呢隻藍色,攪勻之後上色

杰到呢...老師都要即刻走過黎幫我手

再而我唯有抺走某部份油

自己用掃慢慢掃

但掃油之前唔記得吹乾先

到老師幫我吹乾

我再上油,都上唔到油了

你要記住,你係一個茄子



呢個雪人仲攪笑

先係想整一個杯

唔知點解整整下,整咗個雪人出黎

燒完出黎,上油時

雪人都係上白色油好啲

下面有一大個窿比我倒回啲油我唔倒

我要係得一條罅隙慢慢泡返走啲油

兩位老師笑到我面黃

當然,我都覺得好蠢啦,哈哈哈

好喇,因為太多油

老師幫我抺走少少油

佢一攞起,頂帽跌咗落黎

嚇得老師吖

不過我又無所謂

放返上去咪得囉

不過跌爛咗一個圈

當燒完出黎之後

油會痴住的

但發現老師將我篤個3個排氣孔

放咗係側邊



做新嘢~~~

先搵個碗做模

再搓條型泥條

一個圈一個圈慢慢繞圈

繞完之後,入面用手指甲慢慢刮平佢

但又唔好刮咁深喎

如果唔係出面睇唔到條紋





我居然仲有時間去做多另一個

佢係一個蘋果型大碗

你話我繞完出黎似咩吖

唉~~~


沒有留言:

張貼留言