2011年1月22日 星期六

力奇火鍋

13-1-11 星期四

好難得星期四唔洗返娘家食飯

因為尋日幫餅餅係住家菜慶祝生日時

一家人已經食咗~~~

力奇火鍋

我同哥哥7:00

居然要等到8:00至入得

唔係無位喎

而係另一邊唔開

等到8:00至開

你想打電話黎book位咩

你唔洗指意呀

因為佢地係唔會聽電話

好彩係呢一個鐘頭入面

有兩個bb比我地玩下

至無咁悶咋~~~

入到去坐,都要等

等人黎招呼?

錯啦,等人黎比嘢我地食呀

同枱友人講佢上次黎食

自己入廚房攞食物架

其實呢到洗碗同樓面人工都係萬幾蚊

照道理應該好多人應徵架

點解仲唔夠人手架呢?

自己去出面攞配料

自己執碗碟筷子

咁嘅招呼仲要黎?

係呀,人地賣相靚食物又正

永遠爆場唔再講

仲要唔靚唔上枱嘛

如果我地叫豬骨煲

啲料會高到個盤都放唔落至肯擺憂

因為有bb的關係

都係唔要豬骨煲喇



普普通通蕃茄薯仔煲啦



新鮮鮑魚

上枱時仲郁梗

叫佢切片上枱

等咗大半個鐘

唔敢再咋型喇

佢黎咩,我地打咩啦



仲有好多好靚嘅嘢無影到

因為我真係好肚餓

沒有留言:

張貼留言