2011年1月16日 星期日

滬江大飯店

8-1-11 星期六

因為我得個幾鐘頭食飯

又因為我要去連卡佛買Marc Jacobs袋

所以揀時代廣場食飯

原本,我地諗住去"鍾菜"飲茶

好可惜,訂枱時佢話full晒

咁我問佢walk in等得唔得

佢話 : 如果walk in 入到黎攞飛

我地都係會比訂咗枱啲人入去先

咁樣可能要等到兩點半

我心諗 : 兩點半我上梗堂咯

食第二間,滬江大飯店

book位時,佢話可能要等一陣

等幾耐呀?

一陣,好快啫

點知買完袋,嗱嗱聲上去

無人等位之餘,仲要入面無乜人



我地叫套餐,送兩杯熱飲

一杯係柚子蜜

另一杯係檸檬薏米水

檸檬薏米水,唔知點解好薑

薑到有少少辣喉



肴肉拼雞絲粉皮



雙冬花膠煲

(呢個係散叫)

一見到花膠,即係兩眼發光

都唔理個套餐喇

仲要有我至愛雙冬

即係冬菇+冬筍

花膠炆得好腍入晒味又唔腥

冬筍爽口又嫩

原來兩個人食呢一個煲都夠飽架喇

咁套餐啲餸點呀???



豆腐羹

呢個幾好味,不過唔知點解

食極都係咁熱嘅?



京蔥少牛肉

強勁梳打粉



呢碟掂都無掂過,所以名都唔記得

好似係雞丁



小龍包

肉有少少腥,又有少少嚡,皮亦易穿



最後有糖水

酒釀丸子

丸子煙煙韌韌幾好

酒釀個味都好出

見到有橙色一粒粒

以為係木瓜

放入口,一咬,好想即刻,立即吐出黎

熱咗嘅橙肉接受唔到

係咁嘅環境之下

我點都要搵粒比餅餅嘆下啦

哈哈哈....

沒有留言:

張貼留言