2013年6月2日 星期日

大阪的第四天(Part1) - 京都

14-5-2013 星期二

早睡早起身體好

7點自己彈起身去沖過熱水涼

尋晚食咗藥,無好啲,依然鼻水長流

但都要出去玩

今日好曬,好熱

食早餐先



晨咁早8:30食早餐,飲杯咖啡頂下先


蕃茄芝士三文治+蕃茄湯


個包好好食架,有點點芝麻,好香,不過個邊好硬


濃郁的番茄湯,夠晒醒胃


尋晚經過此店鋪時,佢用班戟張相做宣傳,所以吸引到我


當我話食呢個時,我隔離個個人又話要點呢個

咁我咪點另一個餐囉

點知兩個餐黎到佢又唔太鍾意食


先搭地鐵去梅田,出閘後行去大阪駅


都係有分 : 特急,特快,普通


黎咗大阪4日都唔見你,終於比我係京都見到你了

原來都係熱,30度揸住罐熱辣辣粟米湯

即刻放佢係背包入面


到喇,到嵯峨駅喇


一出駅口就見到


買飛先,去程第5卡已經買晒,唯有買來回啦


太熱,頂唔順,買杯雪糕先


芒果粒雪糕


雲尼拿雪糕


我要匿埋係陰天地方食


食完就入去駅內影下相


火車到喇


呢個係第3卡車箱


架火車郁緊我都可以影到,真係勁


紅葉?


架火車好多時會入山窿,一入山窿就好涼,可以講得上凍添

但個種震耳欲聾嘅火車聲,真的令我吃不消


到總站落車行去前面上第5卡


風景一樣,唔太想影相了


搭火車來回總共一個鐘,又唔覺咁耐喎~~~

之後去竹林,行10幾分鐘就到喇

我地無再行入去,因為太熱喇

同時,我地一致認為,唔去清水寺喇


去竹林時會經過女人頭

最好就去完竹林,先入去shopping


返去京都駅

拉麵小路係入面有唔同店鋪的拉麵店


我地揀咗一幸舍

我以為尋日食嘅四天王已經係最差

我錯了,最差的拉麵是他呀


奈何,我地買咗飛,無得走了


買完飛,一入去,未坐低已經聞到臭腳味

我周圍望下邊個除咗鞋

坐低之後,我又聞到另一種臭味 - 豬臭味

炸雞件,皮好脆,好好味

肉好嚡,千萬要有心理準備先好食


呢碗麵,我食咗隻蛋

一塊叉燒都無,幾口麵

我同餅餅講唔食喇

我講完呢句,我即刻逃離現場

不消1分鐘,餅餅都出埋黎


臭到想嘔呀~~~

沒有留言:

張貼留言