2013年6月7日 星期五

大阪的第五天(Part1)

15-5-2013 星期三

今日我同餅餅結婚6週年

無乜特別,都係咁過

一朝早,食好啲(雖然仲病到呆下呆下)

聞說,日本麥當勞的豬柳蛋漢堡唔同香港的豬柳蛋漢堡

聞說,日本麥當勞的豬柳蛋漢堡好味好多

我就去試下



豬柳蛋漢堡同煙肉蛋漢堡,睇廣告相永遠係最靚


全日文,唔明寫咩


我要咖啡,餅餅要紅茶

我比咗兩包奶同糖比餅餅,叫佢自制奶茶

咖啡,不帶一點酸味,咖啡質素好


豬柳蛋漢堡外型最大分別係-上,下包有麥當勞M字

同埋比香港厚好多


包是熱香餅,對,就是熱香餅的質感

甜甜的,軟綿綿


呢個包真係超好味


最無分別係薯餅


日本好多餐廳有劃分吸煙區

麥當勞都不例外




我地係心齋橋頭,去難波站搭地鐵會近啲

我地今日嘅行程係,首先去天下茶屋買南海電鐵特急票

之後去大阪城

點知一落地鐵站,就比我地見到有南海電鐵poster

再抬頭望下有無指示牌

有喎,指示牌有箭咀叫你直行

沿路都有好清悉指示牌

不過行咗8-10分鐘都有


係售票機旁,有一個著住制服嘅服務員姐姐協助乘客

當我地一頭霧水之際,佢會行埋黎問你 : 需要協助嗎?

當然,佢係講日文

我當然聽唔明啦,但見叫禮貌周周又微笑又鞠躬

係呢個moment,點都唔會講歡迎光臨呱?

當你擘大個口得個窿時

服務員姐姐會好醒目地用英文同你溝通

佢同我地溝通完之後,就用日文交帶比售票員

咁就好順利買到兩張南海電鐵(特急)車票喇

特急係貴啲1100yen

但佢半個鐘可以去到機場

坐位又好坐


去大阪城喇


出咗呢個出口,就係大阪城喇


一出出口,曬到我暈咁滯,即刻要帶太陽眼鏡


行咗個幾鐘,又肚餓去食嘢喇

難波站一出見到呢座building好靚


北極星,最出名的蛋包飯

佢係大阪有多間分店

我呢間係心齋橋


坐地下食


巨峰梳打同芒果梳打


牛肉蛋包飯


蟹肉蛋包飯


炸雞,唔太好食


不消10分鐘,清碟

個蛋包飯好味,蛋皮好嫩滑

微甜的咖哩汁好味到不得了

內裡的飯粒,粒粒分明

總之佢好好味啦


去design T shirt買甩頭熊 T shirt

其實上年去東京有去過旗艦店

唔知點解揀極都揀唔啱

今次終於買到了

再去埋TOKYU HANDS

乜都買唔到


返酒店放低上半日的戰利品

再出去拼過

沒有留言:

張貼留言